Автор статей и монографий исламской и богословской тематики. Родился в 1979 году в Новороссийске. Обучался в Симферопольском медресе, потом — в ливанском Университете Джинан по специальности «Исламские науки».

67

Аллаг не залишає умму ісламу без путівника і наставника

Посланник Аллага, мир йому, обіцяв, що ця умма не залишиться без тих знаючих і праведних лідерів, хто буде стояти на істині, роз'яснюючи розуміння релігії ісламу. Кожні сто років, Аллаг буде оновлювати Його релігію працею когось із цієї умми.

У нашому столітті є плеяда великих учених і мудрих мислителів. Немає сумнівів, що одним найважливіших засновників сучасного відродження ісламських наук, геніальним вченим, учителем покоління вчених, засновником школи помірного розуміння ісламу, є шейх Юсуф Карадаві. Хвала Всевишньому Аллагу, що, по Його милості, ми маємо можливість відкривати для себе правильне розуміння нашої релігії, в цей час розбіжностей, смут і десятків вузьких інтерпретацій. Широта погляду і глибина розуміння цього вченого і мислите, зробили його лідером ісламської думки, найбільшим авторитетом ісламських знань. Імам Юсуф Карадаві однозначно найбільший з учених цього століття, знайшов любов і довіру в серцях сотень мільйонів мусульман, визнання тисяч вчених, проповідників і мислителів мусульман по всьому світу.

Незважаючи на агресивну й несправедливу компанію проти нього, якими займаються недобросовісні заздрісники, його ім'я увійшло в історію ісламської цивілізації. Цей вчений написав сотні книг з актуальних і важливих тем, створив десятки організацій, що служать інтересам умми, наставив мільйони людей до правильному розумінню релігії іслам. У нього були помилки, як і у будь-якого вченого, і він показав найяскравіший приклад відкритого визнання своїх помилок, терпіння до критики і прощення особистих супротивників. На жаль, деякі мусульмани, не читаючи його праць і не слухаючи його слів, сліпо слідують звинуваченнями всередині різних партій і течій, що забороняють читати книги Юсуфа Карадаві. Це ніщо інше як віддалення мусульман від світла знань, яке нічим не виправдовується. І з яких це пір, невігластво, фанатизм і заздрість можуть бути виправданням ?!

P.s. З тих, з ким доводилося сперечатися щодо думок, ідей або фетв імама Карадаві, 99% не читали його книг і не слухали його слів. Про це вони заявляли самі. Висновок сам по собі очевидний.